Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Tuoksuista ja niiden maailmoista kertovaa kirjallisuutta

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Lady Penelope C-W
Tuoksuni: Tuoksuilija, joskus myös ammatin puolesta, jo 70-luvulta lähtien.

Ikisuosikit: Mitsouko, Fidji, Charlie ja nyt menossa raikkaiden tuoksujen kausi eli kaapeissa sitrusta, verbenaa ja bergamottia.
Ostoslista: Haluaisin kokea onnistuneen minttu-tuoksun. Still looking...

Tuoksuista ja niiden maailmoista kertovaa kirjallisuutta

Viesti Kirjoittaja Lady Penelope C-W »

Hei
Aloitan ketjun tuoksuista, tuoksujen luojista ja tuoksutaloista kertovasta kirjallisuudesta.

Olen itse hankkinut yöpöydälleni seuraavia teoksia josta vasta yhden olen "lukenut" eli Jari Tuomisen "Tuoksujen ihmeellinen maailma".
Very strange, indeed. Tahattoman camp-huumorin ystäville.

Muut teokset
Celia Lyttelton: The Scent Trail
Tilar J.Mazzeo: The Secret of Chanel no. 5

Vielä hankkimatta on Perfumes A-Z, mutta mitä muuta kivaa olette lukeneet ja voitte suositella?
Jaakiem

Re: Tuoksuista ja niiden maailmoista kertovaa kirjallisuutta

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Olen ajatellut, että hankkisin Scent & subversionin. Luin Amazonista alun ja vaikutti hyvältä.

Secret of scent ja Perfect scent taisivat unohtua aikoinaan yöpöydälle keskenluettuina.
Vastaa Viestiin