Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Les Nereides

Tänne tuoksutalokohtaiset ketjut, keskustelua, uutisia yms.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Jaakiem

Les Nereides

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Tietääkö kukaan ja onko mistään kotoisin?
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Re: Les Nereides

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Mulla on noita jokunen, voin laittaa sulle näytteitä :) Ostin aikanaan Imperial Opaponaksin, jonka swappasin lähes samantien pois, kun en vielä silloin tajunnut, että opoponax on yksi mun suurimmista inhokkinuoteista. Kesto ja projektio olivat huimat.

Sitten mulla on ollut jo kauan Musk de Java, joka on kiltti, kukkaisvihertävä puhtomyski, ei maailmoja mullistava, mutta tykkään sen apilanuotista.

Douceur de Vanillesta mulla on kahta versiota, jotka ovat ihan erilaisia, ja kuuleman mukaan tämä on ongelma muissakin talon tuoksuissa, pulloja ja koostumuksia on muutettu kolme kertaa. Eivät mitään kummallisia kumpikaan vaniljoista, mutta toisessa on mantelia ja puuteria yli oman tarpeen.

Fleur Poudree de Musc on likaisempi myski ripauksella kukkaa, outo mutta jotenkin kiehtova, tykkään.

Patchouli Antique on aika suoraviivainen patsuli, multainen, muttei liikaa. Voimakas ja kestävä.

Oriental Lumpur on ehkä näistä persoonallisin, todella kipakan mausteinen ilman pisaraakaan makeutta. Kardemumman haistan vahvana, mutta mun makuuni OL on valtavan kylmä, jotenkin metallinen.

Onko mistään kotoisin? Hintaansa nähden mielestäni ovat, ainakin ne alkuperäisversiot.
Jaakiem

Tuli vastaan Ebayssä. Oli ihan vieras nimi mulle. Joku möi neljää pulloa, vanhaa mallia, yhteensä oliko se 34 eurolla. Taisivat oilla 30 millin pulloja. Huutoaika oli silloin just loppumassa.

Sun pitäisi Sumukorento tulla joskus Ouluun tuoksutreffeille, kun sulla on kaikenlaisia kiinnostavia pulloja.
Jaakiem

Kiitos Sumu postista. Patsulia, myskiä ja maustetuoksua testasin jo. Kukkatuoksu tippui ja särkyi lattiaan. :sad:
Vastaa Viestiin