Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tupakointi ja hajuaisti
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Tupakointi ja hajuaisti
Tuoksufanina on tullut huomattua että tupakointi ei oikein sovi tuoksuharrastuksen kanssa yhteen, koska tunnetusti se heikentää hajuaistia ja jyrää alleen muut tuoksut. Tuosta paheesta olen yrittänyt päästä eroon jo pidemmän aikaa, joten kaipaisinkin vinkkejä, miten pääsisin siitä lopullisesti eroon? Nikotiininuuskaa olen kuullut suositeltavan. Onko joku sitä kokeillut ja päässyt sen avulla tupakasta eroon, tai löytyykö jotain muita vinkkejä?
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Re: Tupakointi ja hajuaisti
En ole koskaan tupakoinut, mutta minulla on se käsitys, että nuuskassa nikotiinimäärä voi olla savukkeita korkeampi ja matalanikotiinisissakin nuuskissa sen imeytyvyys tehokkaampi.
Oletko kokeillut kaupan korvaustuotteita, kuten laastareita ja purkkaa?
Oletko kokeillut kaupan korvaustuotteita, kuten laastareita ja purkkaa?
Raitoja käpälään!