Hyvin yhdistetty!mukael kirjoitti:tigrushkaan yhdistän heti folavrilin ja encens et lavanden

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Hyvin yhdistetty!mukael kirjoitti:tigrushkaan yhdistän heti folavrilin ja encens et lavanden
Sun jutut! :) Plus epämääräinen muistikuva pigeonmurdererin maantieteellisestä sijainnista ajat sitten basenotesissa. Varmistus tuli sitten kun vertasin joitain sun toxuna kirjoittamia arvioita kys. nimimerkin enkunkielisiin .toxu kirjoitti:Mikä paljasti miut?mukael kirjoitti:toxu alias pigeonmurderer
Joo muistan kun sulla ja joillain muilla oli tapana aina tehdä ne säntilliset kuukausitilasto-threadit "most worn in june" jne, jostain sellaisesta varmaan jäänyt mieleen! :)tigrushka kirjoitti: Hyvin yhdistetty!Encens et Lavande todellakin on jo vuosia ollut eniten/useimmin käyttämäni tuoksu ja Folavril on myös korkealla tilastoissa.
Joo, olen pitänyt tilastoja vuodesta 2004. :lol: Omaksuin tavan yhdeltä kanadalaiselta harrastajalta, joka oli tehnyt sitä ties kuinka kauan. Jos tuoksugarderoobissa on alle kymmenen tuoksua, tilastointi saattaa olla vähän turhaa touhua, mutta sitten kun lähestytään sataa tai mennään sen yli, hommassa on paljonkin järkeä. Tilastot kertovat lahjomattomasti, mitä tuoksuja oikeasti käyttää eniten ja se tieto saattaa yllättää. Aika moni nimittäin "säästää" lempituoksujaan "erityisiin" tilaisuuksiin, ja niin ne rakkaimmat tuoksut eivät välttämättä olekaan listaykkösiä, vaan sen sijaan "työhevostuoksut" tai "joka paikan höylät" tai muut ensimmäisenä käteen tarttuvat tuoksut.mukael kirjoitti:Joo muistan kun sulla ja joillain muilla oli tapana aina tehdä ne säntilliset kuukausitilasto-threadit "most worn in june" jne, jostain sellaisesta varmaan jäänyt mieleen! :)tigrushka kirjoitti: Hyvin yhdistetty!Encens et Lavande todellakin on jo vuosia ollut eniten/useimmin käyttämäni tuoksu ja Folavril on myös korkealla tilastoissa.
eleonor kirjoitti: Että terve!
IHanaa Sumu. Mukava kuulla samankaltaista elämää elävän Sinunkin. Minä myös hörhöilen ja mieheni vetää minua lähemmäs maanpintaa.Sumukorento kirjoitti:
Hörhöilen joka suuntaan; rakastan palkkatyötäni, taideterapiaa, opiskelua, maalaamista. Kirjoitan pöytälaatikkoon ja hoidan omaa eläinlaumaani. Tasapainoa hörhöilyyni tuo mieheni, kolmen lapseni isä, joka kiskoo minut tarvittaessa hieman lähemmäksi maanpintaa.