Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Tuoksutapaaminen 7.8.12

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Anna
Viesti:

Re: Tuoksutapaaminen 7.8.12

Viesti Kirjoittaja Anna »

eiffelintorni kirjoitti:Joo, tuolla tuoksutalopuolella niistä mainitsinkin ja nyt vasta älyän, että saattehan te noita testattavaksi Annan kanssa! Ehditteköhän jo tilata samplet?!
Ei tilattu, päätettiin jättää sittenkin väliin. Mutta kiitos, olisihan noita silti ihan mukava haistella! Oikeastaan mua kiinnostaa niistä naisten tuoksuista vain kaksi, Sofia ja Sheliane.
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Ok, Anna, voin laittaa nuo testattavaksi sulle. Laitatko osoitteen yksärillä.

Jaakiem, saat jotain tsekattavaksi, kun tulet.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

eiffelintorni kirjoitti: Jaakiem, saat jotain tsekattavaksi, kun tulet.
Tämähän menee jännäksi. :aalto:
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

Samoin kiitokset miitistä, eritoten Nekulle tilan tarjoamisesta!

hellin: vähän yli kymmeneen asti taidettiin koetella Nekun miehen hermoja ;) Gogolin kanssa suunnattiin sieltä vielä lasilliselle Punavuoren Ahveneen.
Tiia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Näin sitä taas herää -- törmäsin tänään Flowssa Ilonaan..

Mä olen syvästi pahoillani ohareistani. :sad: Olisin ilmoittanut emännälle hyvissä ajoin estymiseni jos olisin muistanut. Asia palasi mieleeni eilen. Tiistai kului vapaapäivän merkeissä Porvoossa ja illalla juhlistettiin mummon kotiutumista pitkältä sairaalareissulta. Olen totaalisen haperopäinen ja hyvin hyvin pahoillani. Noloa.
:violence-bomb:
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
Vastaa Viestiin