Ei tilattu, päätettiin jättää sittenkin väliin. Mutta kiitos, olisihan noita silti ihan mukava haistella! Oikeastaan mua kiinnostaa niistä naisten tuoksuista vain kaksi, Sofia ja Sheliane.eiffelintorni kirjoitti:Joo, tuolla tuoksutalopuolella niistä mainitsinkin ja nyt vasta älyän, että saattehan te noita testattavaksi Annan kanssa! Ehditteköhän jo tilata samplet?!
Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksutapaaminen 7.8.12
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Tuoksutapaaminen 7.8.12
-
Ok, Anna, voin laittaa nuo testattavaksi sulle. Laitatko osoitteen yksärillä.
Jaakiem, saat jotain tsekattavaksi, kun tulet.
Jaakiem, saat jotain tsekattavaksi, kun tulet.
Tämähän menee jännäksi.eiffelintorni kirjoitti: Jaakiem, saat jotain tsekattavaksi, kun tulet.

-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Samoin kiitokset miitistä, eritoten Nekulle tilan tarjoamisesta!
hellin: vähän yli kymmeneen asti taidettiin koetella Nekun miehen hermoja
Gogolin kanssa suunnattiin sieltä vielä lasilliselle Punavuoren Ahveneen.
hellin: vähän yli kymmeneen asti taidettiin koetella Nekun miehen hermoja

Näin sitä taas herää -- törmäsin tänään Flowssa Ilonaan..
Mä olen syvästi pahoillani ohareistani.
Olisin ilmoittanut emännälle hyvissä ajoin estymiseni jos olisin muistanut. Asia palasi mieleeni eilen. Tiistai kului vapaapäivän merkeissä Porvoossa ja illalla juhlistettiin mummon kotiutumista pitkältä sairaalareissulta. Olen totaalisen haperopäinen ja hyvin hyvin pahoillani. Noloa.

Mä olen syvästi pahoillani ohareistani.