Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Ikävä kuulla. Olen lukenut tonkasta paljon hyvää, mutta ehkäpä se on muuttunut. Olisiko tuo pierunhaju sama mitä minä kuvasin ELdOjen yhteydessä hernemäiseksi taustatuoksuksi?Gogol kirjoitti: Nicolain Tonka Vanille - joko reformuloitu tai sitten tämä haisee kamalalta suurissa määrissä, mutta ainoa mitä haistan on vatsaakääntävä pierunhaju (joku myski?) joka ei lähde pesemälläkään pois. Inhoan tuota hajua - todella monissa miesten tuoksuissa on vähän sitä, viimeksi yökin sitä lähimarketin lihatiskillä. Luulen että siedän sitä aivan pieninä määrinä mutta isompina annoksina se pilaa koko tuoksun.
Tuosta tulikin mieleeni, ettet ole varmaankaan saanut vieläkään niitä sokkohaasteita?Gogol kirjoitti:Päivän pelasti M7 Oud Absolu (kiitos Jaakiem!) joka peittää noiden hirveyksien jämät ja on mukavan ihonläheinen.
Joo, tykkään noista kuvista ihan hirveästi; on hienoa että miehet ympäri maailman repivät iloa elämästä niinkin yksinkertaisesta asiasta, kuin parran ajamisesta. Se on oikeasti tosi hienoa!Jaakiem kirjoitti:Toxu, hienoja kuvia tuolla foorumilla. Mä ajan itse double edge razorilla. Ostin joskus Suomesta tuollaisen kurkunleikkaajan, mutta se oli hengetön. Liian kevyt, että olisi ollut mitään ajotuntumaa ja sen arvaa, mitä seuraa, jos joutuu itse tuollaista terää painamaan. Ehkä pitäisikin katsoa, jos raskisi ostaa suoran terän samalla kun katson uutta sutia.
Siitä tuli näyte Escentualista niiden ELdOn näytteiden mukana. Ei vaikuttanut noin äkkihaistamalta mitenkään erityisen omaperäiseltä. Laventelia "puu"-taustalla. Siinä kai ostajia viehättää sen kovuus, metallisuus ja kuivuus. Siinä tavallaan alleviivataan sitä, ettei se ole naistentuoksu.mukael kirjoitti:Haistelitko Jaakiem Luna Rossaa Oulussa Stockalla vai? Jos löytyy Suomesta jo niin pitää ehkä huomenna uskaltautua nanosekunniksi testeriä suihkaisemaan hullujen päiville.