Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Annick Goutalin Vétiver - sanat eivät riitä kertomaan :bow-blue: :romance-inlove: :character-ariel:
Crouching tiger, hidden flacon
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Annick Goutal : Sables. 2 suihkausta kaulalla.

Kuva

Tuo ylläoleva kuva on napattu sivustolta, jonka toinen toistaan herkullisemmat kuvat saavat miut toivomaan että haituvani pitäisivät vähän kovempaa kyytiä...

http://straightrazorplace.com/shave-day ... -13th.html

Tuolla sivustolla on muuten jonkun verran juttua tuoksuistakin (sille on ihan oma osio), ja on siellä sitten joku tosi säälittävä Ladies Cornerkin... ;)
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

Tänään L'artisan - Vanilia. (1 suihkaus)
Gogol
Site Admin
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.

En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.

Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gogol »

Toisella ranteella - Andyn Loretta. Toisella vintage-Poisonia.
Näistä Poison on viileämpi ja karkkimaisempi. Ja Loretta äänekkäämpi (!), hunajaisempi, lämpimämpi.
Molempia pisaran murto-osa, sillä näiden tuoksuvana on ydinlaskeumaa.

Pidän molemmista pelottavan paljon. :geek: (suojalasit)
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Cristalle. Sain pulloni tänään. Aivan järkyttävän kaunis tuoksu. Johtuuko siitä, että olen viime päivät rämpiny ELdOja läpi, mutta tässä taas jälleen esimerkki siitä, että designereista löytyy nicheä parempaa.

Todellinen unisex. Yhtä kevyt kuin Pour monsieur, joten nojaa ihon omaan tuoksuun. Ostin pulloni käytettynä, joten en tiedä, onko nykyisinkin myytävä versio samanlainen, mutta tässä ainakin tuoksuu tammisammal. Kukat ovat niin kevyet, että niitä tuskin huomaa. Vähänpä olen onnellinen onnistuneesta sokkohankinnasta.

Annick Goutal saa näköjään tänään erityisen paljon rakkautta foorumilla. Vetiveriä en ole haistellut.
Viimeksi muokannut Jaakiem, 09 Loka 2012, 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaakiem

Gogol kirjoitti: Nicolain Tonka Vanille - joko reformuloitu tai sitten tämä haisee kamalalta suurissa määrissä, mutta ainoa mitä haistan on vatsaakääntävä pierunhaju (joku myski?) joka ei lähde pesemälläkään pois. Inhoan tuota hajua - todella monissa miesten tuoksuissa on vähän sitä, viimeksi yökin sitä lähimarketin lihatiskillä. Luulen että siedän sitä aivan pieninä määrinä mutta isompina annoksina se pilaa koko tuoksun.
Ikävä kuulla. Olen lukenut tonkasta paljon hyvää, mutta ehkäpä se on muuttunut. Olisiko tuo pierunhaju sama mitä minä kuvasin ELdOjen yhteydessä hernemäiseksi taustatuoksuksi?
Gogol kirjoitti:Päivän pelasti M7 Oud Absolu (kiitos Jaakiem!) joka peittää noiden hirveyksien jämät ja on mukavan ihonläheinen.
Tuosta tulikin mieleeni, ettet ole varmaankaan saanut vieläkään niitä sokkohaasteita?
Jaakiem

Toxu, hienoja kuvia tuolla foorumilla. Mä ajan itse double edge razorilla. Ostin joskus Suomesta tuollaisen kurkunleikkaajan, mutta se oli hengetön. Liian kevyt, että olisi ollut mitään ajotuntumaa ja sen arvaa, mitä seuraa, jos joutuu itse tuollaista terää painamaan. Ehkä pitäisikin katsoa, jos raskisi ostaa suoran terän samalla kun katson uutta sutia.
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Sain Bpal näytteet. Testissä ensin Snake Oil ja Morocco. Snake oil oli pettynys, olin jo vähällä pestä sen pois, niin eltaantuneelta vaniljalta se haisi, mutta onneksi en, koska nyt 5 tuntia iholla olleena se tuoksuu ihanan pehmeältä mutta voimakkaalta, ei kuitenkaan läheskään niin mausteiselta kuin kuvittelin.
Morocco taas oli rakkautta ensi nuuhkaisulla. Pehmeän makeaa puuta, myskiä ja neilikkaa. Kesto ei ole ihan yhtä hyvä kuin Snake Oilissa, tuoksu on enää vieno henkäys, mutta tippa/5h on kuitenkin aikamoinen suoritus sekin.
kirra
Tuoksuni: Signature Fragrance atm taitaa olla John Gallianon Parlez-moi d'Amour EdT. Siitä se ajatus sitten lähti.. Ruusua, ruusua, ruusua... YR Rose Absolue, YR Rose Fraiche, Salvatore Ferragamo Signorina. Siinä joitakin suosikkeja. Tällä hetkellä tuoksuvarastoani täydentävät lähinnä ilmaisnäytteet ja YR halpistuoksut, tässä kun on vasta itsensä kouluttaminen aluillaan..
Ostoslista: Givency - Le Bouquet Absolu
Salvatore Ferragamo - Signorina
Diesel - Loverdose
Jean Paul Gaultier - Classique

Viesti Kirjoittaja kirra »

Noniiin, tänään oikeen luxusta. Ranteella Oriflamen Lovely Garden. Pullo on kyllä kaunis, tuo mieleen Balenciagan L'essence ihanuuden. Hempeämpi ja kiltimpi kaunotar. Tuoksusta.. Avaus oli hyvin kitkerän kirpsakka ja teennäinen isku vasten kasvoja. Hetken tasoituttuaan nenään leijailee edelleen kirpeä, mutta nyt miellyttävällä tavalla sellainen raparperinen aromi. Halpa vaikutelma kyllä joo, mutta minulle miellyttävä, samalla tavalla kun karkkipussin kipakimmat yksilöt. Jakaa siis mielipiteitä yhtä vahvasti kuin salmiakki. Ei tämä nyt kesäpuutarhalta tuoksu vaan ehkä enemminkin kokeelliselta kiisselikeitokselta. Kutsuu maist.. haistamaan yhä uudestaan, mutta pitemmän päälle aiheuttaa pahoinvointia. Etäämmältä kyllä oikein piristävä ja hyväntuulinen tuoksu. Välillä ilmoille pöllähtää pehmoisen pyöreä ja rutkasti leppoisampi tuulahdus. Voisin kuvitella että raparperipirtelö olisi tällaista. Ihan söpöä, mutta korkeammat pisteet tulee kyllä ulkonäöstä.
Jaakiem

"Kerrankin olet laittanut jotain hyvää tuoksua."

Pradan Luna rossa. Laventelia, ambroxania ja metallisitruunaa. Viisi minuuttia iholla ja saippuapesulle.

Missä vaiheessa harrastusta oma maku eriytyy täysin yleisestä mausta? Kulkeeko kohta kissanpissanhajuisena ympäri kaupunkia täysin tietämättömänä ihmisten nenän nyrpistelyistä?
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Jaakiem kirjoitti:Toxu, hienoja kuvia tuolla foorumilla. Mä ajan itse double edge razorilla. Ostin joskus Suomesta tuollaisen kurkunleikkaajan, mutta se oli hengetön. Liian kevyt, että olisi ollut mitään ajotuntumaa ja sen arvaa, mitä seuraa, jos joutuu itse tuollaista terää painamaan. Ehkä pitäisikin katsoa, jos raskisi ostaa suoran terän samalla kun katson uutta sutia.
Joo, tykkään noista kuvista ihan hirveästi; on hienoa että miehet ympäri maailman repivät iloa elämästä niinkin yksinkertaisesta asiasta, kuin parran ajamisesta. Se on oikeasti tosi hienoa!

Itsekkin pidän parran ajamisesta, vaikkei sitä hyvällä tahdollakaan voi parraksi sanoa mitä pois vetelen. En ehtinyt paikalle silloin kun karvankasvua poskeen jaettiin. :P

ps. Kiva että nautit Cristallesta, ja se Goutalin Vetiver on siulle (ja kaikille muillekkin) ihan ehdoton kokeiltava. Se on suosikki-vetiverini koskaan: ihmeellinen sekoitus voimakkaana lainehtivaa Saimaata, suolaisia mineraaleja, ajopuuta, turvesuota, isoa metsää ja rutikuivaa heinää.

AG Vetiver on toisaalta eräs niistä tuoksuista, että joko se iskee tosi kovaa, tai sitten ei lainkaan...

Itse tuli juuri saunasta, jonka jälkeisenä tuoksuna Muscs Koublaï Khän. Mestariteos.
Jaakiem

Mikä on Cristalle edt:n ja edp:n ero? Tämä...

Kuva
Edt

Kuva
Edp

Aina enemmän ei ole enemmän.
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

Haistelitko Jaakiem Luna Rossaa Oulussa Stockalla vai? Jos löytyy Suomesta jo niin pitää ehkä huomenna uskaltautua nanosekunniksi testeriä suihkaisemaan hullujen päiville.

Haistelin tänään myös Armanin uutta miesten Ultimate Codea liuskalta. Tuntui siltä kuin olisi Midnight in Parisin päälle heitetty vanha (Black) Code, ts. tosi voimakas tonkapohja tehty Codelle. Musta se alkuperäinen on kyllä kivempi.
Jaakiem

mukael kirjoitti:Haistelitko Jaakiem Luna Rossaa Oulussa Stockalla vai? Jos löytyy Suomesta jo niin pitää ehkä huomenna uskaltautua nanosekunniksi testeriä suihkaisemaan hullujen päiville.
Siitä tuli näyte Escentualista niiden ELdOn näytteiden mukana. Ei vaikuttanut noin äkkihaistamalta mitenkään erityisen omaperäiseltä. Laventelia "puu"-taustalla. Siinä kai ostajia viehättää sen kovuus, metallisuus ja kuivuus. Siinä tavallaan alleviivataan sitä, ettei se ole naistentuoksu.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Guerlain L´Heure Bleue. Ihanan syvä, ja nostalginen tuoksu. Sopii syksyiseen aamuun ja tämä tuoksu saa aamusta kun aamusta arvokkaan ja speciaalin, sen tunteen että jokainen hetki on arvokas tässä päivien syklissä. Tää tuoksu on kyllä nautinto kaikin puolin. :romance-inlove:
Thougts begome things... choose the good ones!
Vastaa Viestiin