Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Esitelkäämme itsemme!!
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/230162/
Re: Esitelkäämme itsemme!!
Jipii!
Minulle kaikki tuberosat ovat tervetulleita!

Aigu rakas, tuo on mun kamaani myös! Laitahan mutkin narkoosiin jos luonaaAigu kirjoitti:Voin laittaa näytteen tulemaan, kunhan tuoksu saa ensin tasoittua hiukan. Näillä ambroilla on taipumus kypsyä hitaasti. Myös Kamichalle lähtee näyte "Narkoosista" ensimmäisten joukossa.Eeni kirjoitti:Vaikuttaa lupaavaltaAigu kirjoitti:tuberosa-sivetti-ambra-unelma

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Ilman muuta :)
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
- Sonia
- Tuoksuni: Pidän hedelmäisistä ja kevyistä tuoksuista. Monet hienostuneemmat tuoksut ovat minusta liian tunkkaisia ja tätimäisiä. Vaikka teini-ikä onkin jo jäänyt vuosia sitten taakse, tuoksumakuani voisi kuvailla silti kahdella sanalla: Escadan kesätuoksut. :) En jaksa listata kaikkia, tässä osa:
Escada - lukuisia kesätuoksuja
DKNY - Be Delicious
YSL - Young Sexy Lovely
Dot by Marc Jacobs
Sunkissed Glow by Jennifer Lopez
Miami Glow by Jennifer Lopez
Lacoste - Joy of Pink
Burberry London
Clean - Summer Escape
Clean - Shower Fresh
Clean - Fresh Laundry
Clean - Warm Cotton
Jimmy Choo EdT
Lancôme - Ôui
Lancôme - Ô de Azur
Lancôme - Ô de Lancôme
Lancôme - Ô de L'Orangerie
Ralph Lauren - Wild
Ralph Lauren - Rocks
Ralph Lauren - Hot
Oscar de la Renta - Tropical Flower
The Body Shop - Dreams Unlimited
Davidoff - Cool Water Woman Happy Summer - Ostoslista: Haaveissa vainko oot mun...
Lancôme - Trésor Midnight Rose
Marc Jacobs - Oh Lola! - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Oletinkin, että täältä löytyy tällainen esittelyketju jostain, joten lausunpa pari sanaa itsestäni.
Olen Sonia, 25-vuotias Helsingissä asuva oikeustieteen opiskelija. Pidän kosmetiikkablogia (nimeltään Tyttö ilman helmikorvakorua), ja tänne tieni löysin bloggaajatuttavani Nekun kautta. Tuoksuissa en ole spesialisti, mutta katsotaan, mitä kaikkea uutta sitä tältä foorumilta oppisi! Äidillä oli aikanaan kemikalio-kauneushoitola ennen eläköitymistään, sieltä tuo kiinnostus kosmetiikkaan (ja tuoksuihin myös) kumpuaa.
Mitäs vielä. Mulla on kissa, ja löytöeläinkodissa vapaaehtoisena toimiminen on mulle ollut äärimmäisen tärkeää.
Olen Sonia, 25-vuotias Helsingissä asuva oikeustieteen opiskelija. Pidän kosmetiikkablogia (nimeltään Tyttö ilman helmikorvakorua), ja tänne tieni löysin bloggaajatuttavani Nekun kautta. Tuoksuissa en ole spesialisti, mutta katsotaan, mitä kaikkea uutta sitä tältä foorumilta oppisi! Äidillä oli aikanaan kemikalio-kauneushoitola ennen eläköitymistään, sieltä tuo kiinnostus kosmetiikkaan (ja tuoksuihin myös) kumpuaa.
Mitäs vielä. Mulla on kissa, ja löytöeläinkodissa vapaaehtoisena toimiminen on mulle ollut äärimmäisen tärkeää.
Tyttö ilman helmikorvakorua -blogini: http://girlwithoutapearlearring.blogspot.com/
- Sekalaista hömppää kosmetiikasta
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Tervetuloa Sonia
Itsekin vielä ihan rookie näissä kuvioissa 

Heippa Sonia! Olen lukenut blogiasi. Mitä kissalle kuuluu?
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Tervetuloa Sonia! Minäkin olen blogiasi lueskellut ja tykkään siitä kovasti :)
Mukavata, kiva kun sinäkin Sonia tänne tulit! Tervetuloa vaan. 

Sonia kirjoitti:löytöeläinkodissa vapaaehtoisena toimiminen on mulle ollut äärimmäisen tärkeää.

- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Sonia, lämpöisesti tervetuloa myös täältä Oulun kuppeesta. 

Thougts begome things... choose the good ones!
- Sonia
- Tuoksuni: Pidän hedelmäisistä ja kevyistä tuoksuista. Monet hienostuneemmat tuoksut ovat minusta liian tunkkaisia ja tätimäisiä. Vaikka teini-ikä onkin jo jäänyt vuosia sitten taakse, tuoksumakuani voisi kuvailla silti kahdella sanalla: Escadan kesätuoksut. :) En jaksa listata kaikkia, tässä osa:
Escada - lukuisia kesätuoksuja
DKNY - Be Delicious
YSL - Young Sexy Lovely
Dot by Marc Jacobs
Sunkissed Glow by Jennifer Lopez
Miami Glow by Jennifer Lopez
Lacoste - Joy of Pink
Burberry London
Clean - Summer Escape
Clean - Shower Fresh
Clean - Fresh Laundry
Clean - Warm Cotton
Jimmy Choo EdT
Lancôme - Ôui
Lancôme - Ô de Azur
Lancôme - Ô de Lancôme
Lancôme - Ô de L'Orangerie
Ralph Lauren - Wild
Ralph Lauren - Rocks
Ralph Lauren - Hot
Oscar de la Renta - Tropical Flower
The Body Shop - Dreams Unlimited
Davidoff - Cool Water Woman Happy Summer - Ostoslista: Haaveissa vainko oot mun...
Lancôme - Trésor Midnight Rose
Marc Jacobs - Oh Lola! - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Hih, kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista!
Entinen kissa Reetta sai keuhkokasvaimia, jouduttiin nukuttamaan vanha rouva. Uusi kissa tuli tilalle - jo yli luovutusikäinen pentu, mutta villi kuin mikä joten sitä ei kukaan halunnut. Nyt kisuherra Sisu on 6 kk, ja ei sitten enää lainkaan ujo tapaus. :) Esimerkiksi hajuvesihyllyt on vähän uudelleenorganisoitu tämän yhden herran riehumisen pelossa. Kaikki manikyyritikkuni on syöty, vaikka sillä olisi leluja omiakin vaikka kuinka. Odotan vaan sitä päivää, kun parfyymit tulee alas. Toivottavasti hajottaa edes jonkin kohtuullisen miedon tuoksuisen.
Entinen kissa Reetta sai keuhkokasvaimia, jouduttiin nukuttamaan vanha rouva. Uusi kissa tuli tilalle - jo yli luovutusikäinen pentu, mutta villi kuin mikä joten sitä ei kukaan halunnut. Nyt kisuherra Sisu on 6 kk, ja ei sitten enää lainkaan ujo tapaus. :) Esimerkiksi hajuvesihyllyt on vähän uudelleenorganisoitu tämän yhden herran riehumisen pelossa. Kaikki manikyyritikkuni on syöty, vaikka sillä olisi leluja omiakin vaikka kuinka. Odotan vaan sitä päivää, kun parfyymit tulee alas. Toivottavasti hajottaa edes jonkin kohtuullisen miedon tuoksuisen.

Tyttö ilman helmikorvakorua -blogini: http://girlwithoutapearlearring.blogspot.com/
Tervetuloa. Heti tulee mieleen joitakin blogikirjoituksia siitä, miten jotkut kissat ovat tykänneet tuoksuista ja mistä tuoksuista ne ovat erityisesti pitäneet ja mitkä ovat saaneet ne sähisemään.
- Kosmoskukka
^Hei, ei kannata odottaa sitä että ne parfyymit tulee alas....Sonia kirjoitti:Hih, kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista!

Thougts begome things... choose the good ones!
Ihanaa tavata täällä uusia naamoja!! Tervetuloa!! :) Itse olen ollut laiska tän foorumin osalta jo hyvän tovin, joten tässähän menee aikaa lueskellessa uusia juttuja.
Meillä ei varmasti olisi ainoatakaan ehjää hajuvesipulloa, ellen olisi niitä kissojen ulottumattomiin (vessaan) sijoittanut.
Meillä ei varmasti olisi ainoatakaan ehjää hajuvesipulloa, ellen olisi niitä kissojen ulottumattomiin (vessaan) sijoittanut.