Nyt kyllä toissapäivänä alkoi vahvasti tuntua siltä, että voisin ehkä lopettaa tupakanpolton. Kiitos vaan tämän tuoksumanian

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Jaakiem, jotenkin musta tuntuis että oiskohan Santal Noble, Sagamore tai Eau du Navigateur joku näistä kolmesta?Jaakiem kirjoitti:Kun täällä foorumilla on niin hiljaista, kysyn höpöttelyn vuoksi veikkauksia siitä, mikä voisi olla kun seuraava pullo-ostos. Vaihtoehtoina tuoksuja, joista minulle on tulossa näyte.
A. Eau du navigateur
B. Eau de iles
C. Route de vetiver
D. Santal noble
E. Bahina
F. Sagamore
G. Bois de iles
H. Cuir de russie
I. Sycomore
J. Joku muu, mikä?
K. En osta ikinä enää pulloa, koska nykyiset riittävät.
P.S. Kirjoitin viestin kännykkällä, joten se oli oikoluvun takia virheitä. Russiesta tuli esimerkiksi tissua. En sano, miten Bahina vääntyi.
Se Navigateur ei muuten olekaan Ellenan tuoksu, vaikka sellaistakin tietoa netistä löytyy. Sen on tehnyt Laporte, joka sitten lähti L'Artisanilta ja perusti Maitre Parfumeur et Gantierin. Joo, nimihirviöitä näissä keskusteluissa riittää.Kamicha kirjoitti:Hmm, Jaakiemin listasta minulle tulee ensimmäisenä Sycomore. Vielä pähkäilen, onko tammikuun ostos se, vai talviturkki Dzing! Luulen, että sinä pidät Navigateurista, niin Ellena kuin onkin.
Lykkyä hankkeelle. Sähän voit vaikkaa käyttää tupakasta säästyneitä rahoja itsesi palkitsemiseen ja hankkia pari näytesettiä. Histoires des parfumsin lisäksi suosittelen Parfums Divinen settiä. Mä tumppasin viimeisen kerran joskus kuusi vuotta sitten.jenjen kirjoitti:Vau, kaveri toi sähköröökinsä lainaan, ja mä olen jo ollut ilman tupakkaa melkein 24 tuntiaEikä oo tehnyt tiukkaakkaan, ehkäpä tää jopa saattaa onnistuakin? 17-vuoden tervakeuhkoilun jälkeen tää tuntuu aika uskomattomalta, ei ole koskaan auttanut laastarit eikä purkat. Kyllä tuntuu kuulkaa raikkaalle
![]()