Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Liikuntaketju

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

calypso

Re: Liikuntaketju

Viesti Kirjoittaja calypso »

Onnea! Tuo on mielestäni mahtava saavutus, etenkin näin talvisäässä. :clap: :dance:

Minä en yleensä yksin lenkkeillessä juokse koko viittä kilometriä, joka on siis se perusreitin mitta jonka useimmiten kierrän. Vain kun kaikki olosuhteet ovat kohdallaan saan puristettua itsestäni irti tarpeeksi. :whistle:
pihlaja
Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums)

Viesti Kirjoittaja pihlaja »

Kiitos! Oon ihan fiiliksissäni, kun tää oli se ensimmäinen asia, jonka halusin saavuttaa. :banana-dance: Tästä se lähtee. :)
SprayEnjoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SprayEnjoy »

Komppaan teita. Tavoitteiden asettaminen ja saavuttaminen on aivan mahtava juttu, usein prosessi. :bow-blue:
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Ihanaa, että reippaitakin löytyy! Mun liikkumiseni on ihan nollassa. Mitä nyt töissä 00-kerroksesta neljänteen ja töiden lopuksi takaisin alas ja töissä tulee enimmäkseen seisottua ettei onneksi istumatyötä sentään. Mutta oma-aloitteinen liikunnan harrastaminen on tällä hetkellä ihan jäissä. :sad:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
pihlaja
Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums)

Viesti Kirjoittaja pihlaja »

^ Miekään en tehnyt moneen vuoteen yhtään mitään ennen tätä vähän aikaa sitten puraissutta juoksukärpästä, ellei yliopistolle pyöräilyä lasketa. Että sehän voi olla, että jos jostain lajista jossain vaiheessa innostuu, niin se vie sitten mukanaan. :)

Mutta toisaalta jos ei aika tai energia riitä urheiluun, niin mielestäni siitä on turha potea huonoa omaatuntoa. Kuntoilee sitten, kun siihen on sopiva sauma.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Voi että olipas jälleen niin ihana Jooga tunti. :romance-inlove:
Thougts begome things... choose the good ones!
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

pihlaja kirjoitti:Mutta toisaalta jos ei aika tai energia riitä urheiluun, niin mielestäni siitä on turha potea huonoa omaatuntoa. Kuntoilee sitten, kun siihen on sopiva sauma.
Tämä on ihan totta. Olen itsekin joutunut opettelemaan armollisuutta itselle, kun tuon kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi on välillä melko takkuamista jaksamisen kanssa. Vointi hiipuu huomaamatta eikä yhtäkkiä jaksa enää tehdä muuta kuin käydä töissä ja nukkua, ja siihen päälle vielä potee huonoa omaatuntoa liikkumattomuudesta ja aikaansaamattomuudesta. Se nyt ei ainakaan mieltäni ja kroppaani terveemmäksi tee että piiskaan itseäni henkisesti saamattomuudestani, valun vain syvemmälle suohon. :sad: Olen viimeinkin oppinut antamaan itselleni hyvällä omalla tunnolla aikaa ja lepoa, vielä kun oppisi havaitsemaan muutokset omassa voinnissa ennen kuin menee ihan zombie-tilaan! :?

Pakko hehkuttaa: Viimeisen kuukauden ajan on ollut aivan ihanaa kun olen taas jaksanut tehdä kaikkea mitä haluan! En tarvitse joka päivä päiväunia ja jaksan tehdä muutakin kuin koomailla tietokoneella! :happy-cheerleadersmileygirl: :happy-partydance: :dance: Pitää nyt toivoa että tämä olotila pysyisi edes hetken tällaisena, eikä alkaisi taas hiipumaan pikkuhiljaa. Tai lipsahda liikatoiminnalle niin kuin keväisin on vaarana, sekin väsyttää. :sleeping-yellow:
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Onpas täällä ollut reippaita naisia :aurinko: Mulla on tällä viikolla puolivuotiskausi huipentunut voimanostossa ykkösiin.Jalkakyykyssä tuli ma 210kg ja kohta salille penkkipunnerrus tavoite 145-150kg pe vuorossa maastaveto jossa tavoite 240-250kg.600kg pitäisi vielä pystyä yht.tuloksessa rikkomaan.Semmoista miehistä brassailua,mutta se meille suotakoon? ;)
Eeva

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Olen aivan äimän käkenä noista Christianin painoista. Mua pyörryttää, kun jalkaprässissä on painona yli 40 kiloa. Siis oikeesti lähtee kolmen sarjan jälkeen taju. Että pysyttelen siinä neljässäkympissä vaan.

Hiihdin äsken raivokkaasti nollakelissä ja lumisateessa, ohitin mummot ja kuntohiihtäjät ja ajattelin Marja-Liisa Kirvesniemeä ja Hippo-hiihdoissa voittamaani pronssia vuonna 1986. Havuja, perkele.
christian777

Eeva kirjoitti:Olen aivan äimän käkenä noista Christianin painoista. Mua pyörryttää, kun jalkaprässissä on painona yli 40 kiloa. Siis oikeesti lähtee kolmen sarjan jälkeen taju. Että pysyttelen siinä neljässäkympissä vaan.

Hiihdin äsken raivokkaasti nollakelissä ja lumisateessa, ohitin mummot ja kuntohiihtäjät ja ajattelin Marja-Liisa Kirvesniemeä ja Hippo-hiihdoissa voittamaani pronssia vuonna 1986. Havuja, perkele.
Ikävää olis Eeva,jos tehtäisiin samoilla painoilla :aurinko:Ladulla joutuisit antamaan ensiapua mulle,kun olisin tuupertuneena pientareelle :D Penkistä tulikin 155kg ja maasta 245,joten enemmän kuin tyytyväinen,yht.tulos nousi 610:neen 8-)
Eeva

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
SprayEnjoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SprayEnjoy »

Huhhuijakkaa mitä settiä! 210 prässiin?! Jumalan pyssyt. Multa taittuu 70. Kuulostaa tässä yhteydessä postimerkeiltä.

Onko kukaan täällä kokeillut kettlebelliä eli giryaa eli kahvakuulia?
christian777

SprayEnjoy kirjoitti:Huhhuijakkaa mitä settiä! 210 prässiin?! Jumalan pyssyt. Multa taittuu 70. Kuulostaa tässä yhteydessä postimerkeiltä.

Onko kukaan täällä kokeillut kettlebelliä eli giryaa eli kahvakuulia?
Prässissä on mennyt parhaimmillaan 400kg 10toistoa.Tuo 210kg on tanko niskaan,kyykkyyn ja sieltä ylös.Kahvakuulilla pystyy tekemään tosi monipuolisia treenejä,jotka kohdistuvat erityisesti keskivartaloon ja harjoittavat syviä lihaksia,mutta vahvistavat tietysti myös koko kehoa.Tunnen kavereita,jotka treenaavat niillä ja ovat saaneet tosi hyviä tuloksia.
Kamicha
Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti

Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini

Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti

Savut

Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)

Vaniljat ja gourmandit

Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons

Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens

Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana

Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti

Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens

Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka
Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts

Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille

Viesti Kirjoittaja Kamicha »

Minä käytän kahvakuulia lähes poikkeuksetta lämmittelyissä, ihan perus heilautuksella saa keskikehon lihakset ja pakarat mukavasti aktivoitua maastaveto- ja kyykkytreeniin ja veren kiertämään kunnolla koko kropassa. Jos tekisin enemmän metabolisesti kuormittavaa kiertotreeniä, niin kahvakuulat olisivat ehdottomasti mukana, mutta nyt olen keskittynyt vähän muuhun.

Kahvakuula on oivallinen apu myös kyykyn harjoitteluun, kannattaa hakea Youtubesta videoita hakusanalla Goblet Squat. Tavallinen perustreenaaja saa kyykyistä paljon enemmän hyötyä irti kuin prässistä (kunhan tekee hommat oikein eikä riko itseään).

Olen joutunut pitämään pari viikkoa taukoa kyykyistä ja maastavedostakin, lonkka on ollut tulehtuneena (flunssa yritti iskeä, ei onnistunut - mutta ainakin minulla reuma tuntuu helposti aktivoituvan kun immuunipuolustus aktivoituu jostain muusta syystä). Nyt tuntuisi rauhoittuneen. Salille huomenna - tai viimeistään maanantaina.
Oh deer.
Eeva

Mitä on metabolisesti kuormittava kiertotreeni?

Mä harkitsen kahvakuulailun aloittamista myös. Houkuttaa.

Mietin muuten taas tänään salilta tullessani, kuinka tärkeä motivaatiotekijä tuoksuharrastus tässäkin on. Kun on ollut hikisellä salilla, suihkutuotteet ja tuoksut tuntuvat jotenkin satakertaisen nautinnollisina. Ja salille on mukavampi mennä kun siihen liittyy mielihyvää - mulla on aina kaapissa tai treenikassissa hyvältä tuoksuvia suihkugeelejä ja tuoksuja.
Vastaa Viestiin