Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Yleinen höpöttelyketju

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Syysviiru

Re: Yleinen höpöttelyketju

Viesti Kirjoittaja Syysviiru »

Hienoja kuvia! Lisää!

Mulle tosin saa kelvata vanha profiilikuva, sama kuin blogissa. Se palvelee tarkoitustaan: riittävän tunnistettava, riittävän epämääräinen.

Ihmisnaamainen avatar jää mieleen paremmin kuin abstrakti viritys. Basenotesista muistan "luotettavat naamat", en nimimerkkejä.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Mä ajattelin, että jos olisi aikaa voisi yrittää ottaa jonkun hauskan kuvan. Nyt ei ole aikaa. Pitää mennä illaksi töihin. Huomennakin olisi entisen työkaverin synttärit ja nykyisen työkaverin keikka, en tiedä kuitenkaan vielä mitä teen.
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Syysviiru kirjoitti:Hienoja kuvia! Lisää!

Mulle tosin saa kelvata vanha profiilikuva, sama kuin blogissa. Se palvelee tarkoitustaan: riittävän tunnistettava, riittävän epämääräinen.

Ihmisnaamainen avatar jää mieleen paremmin kuin abstrakti viritys. Basenotesista muistan "luotettavat naamat", en nimimerkkejä.
Itse Basenotesilla pitkään lymynneenä, haluaisin mielenkiinnosta tietää, että ketkä siellä oikein ovat näitä luotettavia naamoja..?

Naurattaa vähän jo etukäteen, mutta Syysviiru, kerro pois!
Njaalgahaisyeini

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Aigun on paras :----D Piti laittaa ihan aamuinen kuva, otettu hetki ennen kuin lähdin tarpomaan töihin tuulen ja tuiskun läpi.
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Hyviä kuvia kaikilla :aurinko: Mulla ei vaihdu,saatte tyytyä tuohon :) No,taitaa olla 6vuotta vanha kuva,enhän mie ole siinä ajassa miksikään muuttunut ;)
Beata

Viesti Kirjoittaja Beata »

Mä ihmettelin että mitä hittoa täällä on tapahtunut kun yhtäkkiä kaikilla uusi kuva :P
Mäkin voisin vaihtaa mutta jostain syystä mun on ihan kamalan vaikeaa saada kuviani pienennettyä sopivaan kokoon. Kamala työ oli viimeksikin :evil:
pihlaja
Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums)

Viesti Kirjoittaja pihlaja »

^ Helponta varmaan on pienentää kuvaa ensin ja sitten tallentaa vähän huonompilaatuisena se (esim. Gimpillä onnistuu). Silleen ainakin miulla on onnistunut.
Jaakiem

Mä on niin laiska, etten kehtaa kuvia säädellä. Teen homman niin yksinkertaisesti, että laitan kuvan Fragranticaan kuvaksi, missä sen koko pienentyy, talletan kuvan itselleni sieltä ja lataan sen sitten tänne kuvaksi.
Saila
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/

Viesti Kirjoittaja Saila »

pihlaja kirjoitti:^ Helponta varmaan on pienentää kuvaa ensin ja sitten tallentaa vähän huonompilaatuisena se (esim. Gimpillä onnistuu). Silleen ainakin miulla on onnistunut.
Joo, ei riitä ainakaan mulla tiedot ja taidot (ymmärrys) tähän ohjeeseen... (Mikä ihmeen Gimp/Gimpi/mikälie?)

Mullakin oli hirveä säätö viimeksi, että sain kuvan pienennettyä riittävästi muttei liikaa. Onnistuihan tuo lopulta, mutta kyllä n. 10 versiota sain tehdä ennen kuin tuli sopiva (toki pienellä perfektionismilla oli myös osuutta asiaan :whistle: ).
Saila
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/

Viesti Kirjoittaja Saila »

Jaakiem kirjoitti:Mä on niin laiska, etten kehtaa kuvia säädellä. Teen homman niin yksinkertaisesti, että laitan kuvan Fragranticaan kuvaksi, missä sen koko pienentyy, talletan kuvan itselleni sieltä ja lataan sen sitten tänne kuvaksi.
Tuo kuulostaa jo varsin yksinkertaiselta. Pitääpä joskus kokeilla (nyt ei kyllä jaksa :sleeping-yellow: )!
Njaalgahaisyeini

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Jaakiem kirjoitti:Mä on niin laiska, etten kehtaa kuvia säädellä. Teen homman niin yksinkertaisesti, että laitan kuvan Fragranticaan kuvaksi, missä sen koko pienentyy, talletan kuvan itselleni sieltä ja lataan sen sitten tänne kuvaksi.
Mä tein suunnilleen saman mutta Wordpressillä, kun olin kännykällä netissä ja se oli ainoa sovellus jossa kuvan pinta-alan sai määritellä ite ja joka vielä kertoi kuvan koon tavuina. Vaikeeks on tehty!
Jaakiem

christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Sain basenotesille mulkattua viime vuotisen kuvani,mutta fragrantica ei sitä huolinut(liian iso?)ja tänne ei toivoakaan.Tekniikan ihmelapsi ;)
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Mäkin tykkään kovasti näistä kasvokuvista. Upeita ihmisiä meillä täällä :aurinko:

Tekisi kovasti mieli vaihtaa myös oma kuva, mutta kun laiskuus meinaa iskeä sen eteen. En jaksaisi opetella taasen sitä kuvan pienennystä ja touhuta sen kanssa. Jos tänne saisi uuden profiilikuvan yhtä helposti kuin facebookiin lähetettyä kännykästä kuvan, niin pärstäkuva olisi jo :D Katsotaan innostuisinko illalla touhuamaan jotain asian eteen, on niin kiva idea tämä!
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Anna, tästä tulee sulle nyt hyvän tahtoinen potkaisu takapuoleen ja tönäisy eteenpäin! Ei muuta ku vaihdahan kuva että nähhään kasvot
:pusi:
Thougts begome things... choose the good ones!
Vastaa Viestiin