Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Yleinen höpöttelyketju
Hienoja kuvia! Lisää!
Mulle tosin saa kelvata vanha profiilikuva, sama kuin blogissa. Se palvelee tarkoitustaan: riittävän tunnistettava, riittävän epämääräinen.
Ihmisnaamainen avatar jää mieleen paremmin kuin abstrakti viritys. Basenotesista muistan "luotettavat naamat", en nimimerkkejä.
Mulle tosin saa kelvata vanha profiilikuva, sama kuin blogissa. Se palvelee tarkoitustaan: riittävän tunnistettava, riittävän epämääräinen.
Ihmisnaamainen avatar jää mieleen paremmin kuin abstrakti viritys. Basenotesista muistan "luotettavat naamat", en nimimerkkejä.
Mä ajattelin, että jos olisi aikaa voisi yrittää ottaa jonkun hauskan kuvan. Nyt ei ole aikaa. Pitää mennä illaksi töihin. Huomennakin olisi entisen työkaverin synttärit ja nykyisen työkaverin keikka, en tiedä kuitenkaan vielä mitä teen.
Itse Basenotesilla pitkään lymynneenä, haluaisin mielenkiinnosta tietää, että ketkä siellä oikein ovat näitä luotettavia naamoja..?Syysviiru kirjoitti:Hienoja kuvia! Lisää!
Naurattaa vähän jo etukäteen, mutta Syysviiru, kerro pois!
-
Aigun on paras :----D Piti laittaa ihan aamuinen kuva, otettu hetki ennen kuin lähdin tarpomaan töihin tuulen ja tuiskun läpi.
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Hyviä kuvia kaikilla
Mulla ei vaihdu,saatte tyytyä tuohon :) No,taitaa olla 6vuotta vanha kuva,enhän mie ole siinä ajassa miksikään muuttunut 

Mä ihmettelin että mitä hittoa täällä on tapahtunut kun yhtäkkiä kaikilla uusi kuva
Mäkin voisin vaihtaa mutta jostain syystä mun on ihan kamalan vaikeaa saada kuviani pienennettyä sopivaan kokoon. Kamala työ oli viimeksikin

Mäkin voisin vaihtaa mutta jostain syystä mun on ihan kamalan vaikeaa saada kuviani pienennettyä sopivaan kokoon. Kamala työ oli viimeksikin

- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
^ Helponta varmaan on pienentää kuvaa ensin ja sitten tallentaa vähän huonompilaatuisena se (esim. Gimpillä onnistuu). Silleen ainakin miulla on onnistunut.
Mä on niin laiska, etten kehtaa kuvia säädellä. Teen homman niin yksinkertaisesti, että laitan kuvan Fragranticaan kuvaksi, missä sen koko pienentyy, talletan kuvan itselleni sieltä ja lataan sen sitten tänne kuvaksi.
- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
Joo, ei riitä ainakaan mulla tiedot ja taidot (ymmärrys) tähän ohjeeseen... (Mikä ihmeen Gimp/Gimpi/mikälie?)pihlaja kirjoitti:^ Helponta varmaan on pienentää kuvaa ensin ja sitten tallentaa vähän huonompilaatuisena se (esim. Gimpillä onnistuu). Silleen ainakin miulla on onnistunut.
Mullakin oli hirveä säätö viimeksi, että sain kuvan pienennettyä riittävästi muttei liikaa. Onnistuihan tuo lopulta, mutta kyllä n. 10 versiota sain tehdä ennen kuin tuli sopiva (toki pienellä perfektionismilla oli myös osuutta asiaan

- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
Tuo kuulostaa jo varsin yksinkertaiselta. Pitääpä joskus kokeilla (nyt ei kyllä jaksaJaakiem kirjoitti:Mä on niin laiska, etten kehtaa kuvia säädellä. Teen homman niin yksinkertaisesti, että laitan kuvan Fragranticaan kuvaksi, missä sen koko pienentyy, talletan kuvan itselleni sieltä ja lataan sen sitten tänne kuvaksi.

-
Mä tein suunnilleen saman mutta Wordpressillä, kun olin kännykällä netissä ja se oli ainoa sovellus jossa kuvan pinta-alan sai määritellä ite ja joka vielä kertoi kuvan koon tavuina. Vaikeeks on tehty!Jaakiem kirjoitti:Mä on niin laiska, etten kehtaa kuvia säädellä. Teen homman niin yksinkertaisesti, että laitan kuvan Fragranticaan kuvaksi, missä sen koko pienentyy, talletan kuvan itselleni sieltä ja lataan sen sitten tänne kuvaksi.
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Sain basenotesille mulkattua viime vuotisen kuvani,mutta fragrantica ei sitä huolinut(liian iso?)ja tänne ei toivoakaan.Tekniikan ihmelapsi 

Mäkin tykkään kovasti näistä kasvokuvista. Upeita ihmisiä meillä täällä
Tekisi kovasti mieli vaihtaa myös oma kuva, mutta kun laiskuus meinaa iskeä sen eteen. En jaksaisi opetella taasen sitä kuvan pienennystä ja touhuta sen kanssa. Jos tänne saisi uuden profiilikuvan yhtä helposti kuin facebookiin lähetettyä kännykästä kuvan, niin pärstäkuva olisi jo
Katsotaan innostuisinko illalla touhuamaan jotain asian eteen, on niin kiva idea tämä!

Tekisi kovasti mieli vaihtaa myös oma kuva, mutta kun laiskuus meinaa iskeä sen eteen. En jaksaisi opetella taasen sitä kuvan pienennystä ja touhuta sen kanssa. Jos tänne saisi uuden profiilikuvan yhtä helposti kuin facebookiin lähetettyä kännykästä kuvan, niin pärstäkuva olisi jo

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Anna, tästä tulee sulle nyt hyvän tahtoinen potkaisu takapuoleen ja tönäisy eteenpäin! Ei muuta ku vaihdahan kuva että nähhään kasvot

Thougts begome things... choose the good ones!