Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Esitelkäämme itsemme!!
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Esitelkäämme itsemme!!
^ Paremminkin tervemenoa, Iidar. Eikö?
Jos Tuoksufoorumilla olisi hemoglobiini, lähentelisi se kolmeasataa.
Love the typo each and every timetoxu kirjoitti:^ Paremminkin tervemenoa, Iidar. Eikö?

Kiitoksia vaan kaikille tervetulotoivotuksista. Opiskeluhärdelli näemmä syö hiukan tuota aktiivisuutta mutta mikäs kiire tässä maailmassa...
Iidar, Ildar. Who cares. Sama kuin toxu tai poxu. Ei mitään väliä. 

Haa, pitäisköhän joskus järjestäytyä samaan paikkaan höpisemään :)pihlaja kirjoitti: Wuhuu, lisää jyväskyläläisiä! Tervetuloa!
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Ehdottomasti. Tuoksunäytevarastokin on aivan liian käyttämättömänä lojunut jo pitkään, ei haittais pistää sitäkään vaihteeksi vähän testiin.Ildar kirjoitti:Haa, pitäisköhän joskus järjestäytyä samaan paikkaan höpisemään :)pihlaja kirjoitti: Wuhuu, lisää jyväskyläläisiä! Tervetuloa!

Kyl, ja hedelmätkin on aina kypsiä! Itsekin asuin kerran lahdessa, silloin siellä oli myös avonaiset Arnoldsin roskiksetNjaalgahaisyeini kirjoitti:Tervetuloa Frank! Olet varmasti huomannut, että Aurajuusto maistuu parhaalta roskiksesta kaivettuna, ja juustomestari on nenätyöläinen? Nimim. asuin kerran Lahdessa :)

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!
Ja joo kai nää on näitä ennakkoluuloja taas jotta tuoksuista kiinnostuneet ihmiset olis "hienostelijoita".. Niin siis, hienostelussahan ei mitään vikaa!

Heip!
Olen Maria 37v pohjanmaalta. Nyt vasta rekisteröidyin tänne, olen kylläkin Fragranticassa ja pari vuotta pyörinyt. Tuoksuja kertynyt jo n 160 kpl vaikka vasta pari vuotta sitten addiktoiduin tähän touhuun
Olen Maria 37v pohjanmaalta. Nyt vasta rekisteröidyin tänne, olen kylläkin Fragranticassa ja pari vuotta pyörinyt. Tuoksuja kertynyt jo n 160 kpl vaikka vasta pari vuotta sitten addiktoiduin tähän touhuun

Tervehdys, Maria!
-
- Tuoksuni: Olen vasta aloittanut joten on varsin vaikea vielä tarkemmin kuvailla omaa tuoksumakua joten tulen varmasti palaamaan muokkaaman.
Tällä hetkellä kaapissa kaverin matkamuistona tuoma '4711' sekä Roger&Galletin itse matkamuistoksi ostettu 'The Vert'. Molemmat helppoja pitää, kovin raikkaita ja nopeasti haihtuvia.
Itse olen aikaisemmin perehtynyt lähinnä suitsukkeiden maailmaan, näistä suosikkini Nag Champan 'Satya Sai Baba'.
Olen blogeja lukemalla, suitsukkeideni sekä arkipäivän tuoksutusten perusteella rakentanut itselleni toivelistan sampleistä, joihin haluan päästä käsiksi. - Ostoslista: Ajattelin ottaa syöksyhypyn tuntemattomaan ja samplata:
Neelan Ashoka
Parfume Generalen Coze No.2
Atelier Colognen Infiniti Oolang
Olfactive Studion Lumiere Blanche
Commen Kyoto
Harrisin Le Petit Grain
L'Artisanin Dzongkha & Timbuktu
Kädenveivausta täältäkin takavasemmalta.
Viime vuoden puolelta asti olen ummikkona käynyt lukemassa kokemuksia ja ottanut oppia muun muassa parhaista nettikaupoista tämän foorumin kautta. Ajattelin viimein päästää pienen inahduksen itsestäni ennen kuin sulaudun taas tapettiin (no ei, enköhän saa paremmin aikaiseksi kunhan tästä alan päästä kärryille parfyymeistä ylipäätänsä). Hei ja kiitos korvaamattomista tuoksuvinkeistä Idahelta! 

Nimimerkkini on 30+ toimihenkilö, joka pohjimmiltaan pitää ennen kaikkea likaisista kynnenalusista. Koiran kanssa edustamme samaa sukupuolivähemmistöä kotitaloudessamme.
En ole sinänsä kiinnostunut muodista ja tunnen yleisesti vierautta ylellisyystavarateollisuutta kohtaan. Poikkeukset, jotka vahvistavat säännön ja säätelevät vahvuuden, ovat rakkauteni vanhoihin rannekelloihin sekä järkyttävän hintaisiin piippuihin.
Ensimmäinen tuoksu, jonka hankin omalla rahallani/nenälläni pohjoispohjanmaalaisesta kivijalkakemikaliosta, oli silloin vastikään julkaistu Guccin Envy for Men, seuraava muistaakseni Moschinon Uomo?. Sittemmin taannuin vuosiksi käyttämään lähinnä tuoksuja, joiden paras ominaisuus oli se, etteivät ne olleet huonoja. Jossain välissä tottumus ja viiteryhmäni jopa suosivat hajusteettomuutta.
Aktivoiduin takaisin tuoksujen pariin viitisen vuotta sitten haistettuani jotain Comme des Garconsin tekelettä. Ratkaisevaa oli se, ettei kyseinen hajuste tuoksunut lainkaan hajusteelta, vaan oli jotenkin intuitiivisesti päivänselvää, että sillä oli jokin muu, mielenkiintoisempi funktio kuin ”viimeistellä asukokonaisuus” (tai jotain muuta yhtä unettavaa).
Tässä touhussa itselleni onkin kysymys ennen kaikkea alistetun aistin aktivoimisesta; sen haastamisesta ja harjaannuttamisesta. En tavallisesti esimerkiksi näytä yhtään siltä, miltä tuoksun, ja yhä se syö minua, jos aidosti hyvän tuoksun julkaisija sattuu olemaan joku muotitalo, jonka touhu kiinnostaa minua yläkäsitetasolla suunnilleen yhtä paljon kuin tuhkarokon saaminen. Tästä täysin pinnallisesta ja ahdasmielisestä syystä suosin taloja, joiden pääasiallinen toimiala on tuoksut.
En ole sinänsä kiinnostunut muodista ja tunnen yleisesti vierautta ylellisyystavarateollisuutta kohtaan. Poikkeukset, jotka vahvistavat säännön ja säätelevät vahvuuden, ovat rakkauteni vanhoihin rannekelloihin sekä järkyttävän hintaisiin piippuihin.
Ensimmäinen tuoksu, jonka hankin omalla rahallani/nenälläni pohjoispohjanmaalaisesta kivijalkakemikaliosta, oli silloin vastikään julkaistu Guccin Envy for Men, seuraava muistaakseni Moschinon Uomo?. Sittemmin taannuin vuosiksi käyttämään lähinnä tuoksuja, joiden paras ominaisuus oli se, etteivät ne olleet huonoja. Jossain välissä tottumus ja viiteryhmäni jopa suosivat hajusteettomuutta.
Aktivoiduin takaisin tuoksujen pariin viitisen vuotta sitten haistettuani jotain Comme des Garconsin tekelettä. Ratkaisevaa oli se, ettei kyseinen hajuste tuoksunut lainkaan hajusteelta, vaan oli jotenkin intuitiivisesti päivänselvää, että sillä oli jokin muu, mielenkiintoisempi funktio kuin ”viimeistellä asukokonaisuus” (tai jotain muuta yhtä unettavaa).
Tässä touhussa itselleni onkin kysymys ennen kaikkea alistetun aistin aktivoimisesta; sen haastamisesta ja harjaannuttamisesta. En tavallisesti esimerkiksi näytä yhtään siltä, miltä tuoksun, ja yhä se syö minua, jos aidosti hyvän tuoksun julkaisija sattuu olemaan joku muotitalo, jonka touhu kiinnostaa minua yläkäsitetasolla suunnilleen yhtä paljon kuin tuhkarokon saaminen. Tästä täysin pinnallisesta ja ahdasmielisestä syystä suosin taloja, joiden pääasiallinen toimiala on tuoksut.
Vielä kerran, tervetuloa! 

- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Tervetuloa miunkin puolestani! Nenän harjaannuttaminen on kyllä palkitsevaa.